تولید محتوای فاخر و انتشار به موقع، مانند شلیک دقیق گلوله در میدان نبرد است
امیر سرتیپ دوم ابوترابی در جمع کارکنان ستاد ارتش گفت: انتشار و تولید محتوای فاخر و اطلاعرسانی و انتشار بهموقع مانند شلیک دقیق گلوله در میدان نبرد است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم سیدحسن ابوترابی معاون روابط عمومی و رسانه ارتش در آئین اختتامیه دومین جشنواره تولیدات فضای مجازی ستاد ارتش بر اهمیت حضور با قدرت در فضای مجازی و هدایت و حفظ آن تأکید کرد و گفت: یکی از مصوبات جدی شورای عالی تعالی معنوی و بصیرتی آجا اهتمام جدی به فضای مجازی و رویکرد محتوایی و نظارتی در این فضا است که همه متولیان رسانه در ارتش موظف به دنبال کردن این مصوبه هستند.
وی با بیان اینکه استفاده از رسانه و فضای مجازی به عنوان ابزار مهم جهاد همگانی تبیین، یکی از رویکردهای اجتماعی است، تاکید کرد: هر کسی با هر ابزاری که در اختیار دارد، میتواند با بازنشر و توزیع یک محتوای امیدبخش و روشنگرانه، نقش مجاهد و رزمنده جنگ نرم را در این عرصه ایفا کند.
معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با اشاره به اینکه عملکرد درست در فضای مجازی میتواند سرمایه اجتماعی ارتش در افکار عمومی را ارتقاء دهد، تصریح کرد: شناسایی استعداد و ظرفیتهای کارکنان ارتش و خانوادههای آنان، ارتقاء سطح آموزش و سواد رسانهای انفرادی و اجتماعی کارکنان، تعامل اثر بخش با قرارگاههای فضای مجازی نیروهای مسلح و دستگاههای کشوری برای لشکرسازی در زمان و برهههای خاص از راهکارهای ارتقاء سرمایه اجتماعی ارتش در افکار عمومی است.
وی حضور موثر و فعالیت اثربخش در فضای مجازی را عامل مهم ارتقاء توان رزم کارکنان نیروهای مسلح دانست و افزود: با توجه به گستردگی استفاده از فضای مجازی میتوانیم به تولید محتوای فاخر و جذاب بپردازیم تا مخاطب خودمان را جذب کنیم و تهدید دشمن را خنثی و به فرصت تبدیل کنیم.
معاون روابط عمومی و رسانه ارتش خاطرنشان کرد: انتشار و تولید محتوای فاخر و اطلاعرسانی و انتشار بهموقع مانند شلیک دقیق گلوله در میدان نبرد است.
منبع : اجا
https://kdnews.ir/?p=89295
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.